Organizacja pracy serwisu

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów postanowiliśmy przeorganizować naszą pracę.

Aktualnie po wypełnieniu formularza zlecenia serwisowego, właściciel sprzętu otrzyma wiadomość zwrotną z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia oraz nieprzekraczalnym terminem dostarczenia sprzętu. Termin ten jest wyznaczany ok. tydzień przed przewidywaną datą wykonania serwisu (aktualnie to okolo 50 dni roboczych od wypełnienia zlecenia).

Oznacza to, że sprzęt można wysłać do nas od razu po otrzymaniu potwierdzenia (jak do tej pory), ale można też zwlekać i dostarczyć go dopiero przed ww. terminem (nowość!). Skróci to waszą rozłąkę z rowerem.😘

Póki co jest to rozwiązanie tymczasowe, raczej będzie modyfikowane w kierunku rezerwacji online.
Na ten moment nie ma możliwości rezerwacji z góry wybranego przez siebie terminu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*