Zleć serwis

Aby zlecić nam wykonanie serwisu w przypadku wysyłki należy wypełnić formularz na dole strony i kliknąć przycisk „wyślij”,  formularz automatycznie zostanie przesłany na nasz adres e-mail. Odczytanie i przyjęcie zgłoszenia zostanie przez nas potwierdzone mailowo zazwyczaj w ciągu kilku godzin od wysłania. Dane nadawcy na paczce muszą się zgadzać z danymi podanymi w formularzu, jeżeli jest inaczej prosimy o zaznaczenie tego faktu. Prosimy wysyłać sprzęt w opakowaniach o kształcie prostopadłościanu lub w kopertach – w innym przypadku kurier może doliczyć ok. 20zł do ceny wysyłki za ponadgabaryt.

Po serwisie na e-mail przesyłamy informacje dotyczącą serwisu. Natomiast sprzęt zostaje niezwłocznie odesłany za pobraniem, koszty wysyłki wahają się od 16 do 27zł zależnie od wybranej formy przesyłki.

Przy dostarczaniu osobistym w przypadku samych amortyzatorów wystarczy pojawić się u nas w godzinach pracy serwisu:

Pn.: 8:00-16:00

Wt.: 8:00-16:00

Śr.: 8:00-16:00

Czw.: 10:00-18:00

Pt.: 10:00-18:00

W przypadku dostarczania całego roweru obowiązuje wcześniejsze umówienie terminu telefonicznie (788 233 225, 603 854 545) lub e-mail: wichuworkshop@gmail.com

W razie pytań można się z nami skontaktować również poprzez profil na faceboooku: http://facebook.com/wichuworkshop.

Cennik serwisu dostępny jest TUTAJ

Jeżeli nie widzisz swojego amortyzatora w cenniku zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia szczegółów.

Czas oczekiwania na amortyzator wynosi obecnie ok. 8 dni roboczych.


Amortyzator należy dostarczyć na adres:

Wichu Workshop
Grzegorz Piątyszek
Krzywoustego 97/99
51-166 Wrocław
tel. 788233225

lub do paczkomatu:

Paczkomat Inpost WRO02L – Brucknera 53-55 Wrocław
wichuworkshop@gmail.com
788 233 225

——————————————————————————

Zakres serwisu:

Amortyzator Przedni

Podstawowy serwis amortyzatora
1. Demontaż dolnych goleni.
2. Mycie płynem myjącym w myjce warsztatowej.
3. Czyszczenie i nasączenie gąbeczek olejem.
4. Inspekcja uszczelek, w razie konieczności wymiana na nowe (uszczelki kurzowe są dodatkowo płatne).
5. Nasmarowanie uszczelek i ślizgów.
6. Złożenie i zalanie amortyzatora olejem smarującym.
Pełny serwis amortyzatora
1. Rozebranie całego amortyzatora.
2. Serwis tłumika – rozebranie, czyszczenie, kontrola stanu, zalanie olejem o odpowiedniej lepkości, odpowietrzenie próżniowe (zależnie od typu tłumika).
3. Serwis medium ściskanego – rozebranie, czyszczenie, nasmarowanie smarem stałym i/lub zalanie olejem uszczelniającym (zależnie od typu sprężyny).
4. Serwis dolnych goleni – mycie płynem myjącym w myjce warsztatowej, czyszczenie i nasączanie gąbeczek, inspekcja uszczelek, w razie konieczności wymiana na nowe (uszczelki kurzowe są dodatkowo płatne).
5. Nasmarowanie uszczelek kurzowych oraz ślizgów.
6. Złożenie i zalanie goleni dolnych olejem smarującym.
7. Kontrola sprawności regulacji. 

Amortyzator tylny

Podstawowy serwis dampera (tylko dampery powietrzne)
1. Odkręcenie komory powietrznej.
2. Czyszczenie i inspekcja.
3. Kontrola sprawności regulacji.
4. Kontrola stanu uszczelki kurzowej (w razie wymiany uszczelka jest dodatkowo płatna).
5. Wymiana uszczelek komory powietrznej i smarowanie.
6. Zalanie olejem uszczelniającym.
7. Złożenie i napompowanie.
Pełny serwis dampera
1. Pełen serwis komory powietrznej – rozkręcenie, czyszczenie, wymiana wszystkich uszczelek poza kurzową, smarowanie smarem stałym, zalanie olejem uszczelniającym (tylko dampery powietrzne).
2. Pełen serwis tłumika – rozebranie tłumika, wyczyszczenie, inspekcja części, wymiana wszystkich uszczelnień, nasmarowanie i zalanie olejem.
3. Odpowietrzenie próżniowe i napompowanie komory ifp azotem.
4. Kontrola sprawności regulacji.
5. Kontrola stanu tulei ślizgowych i dystansowych (jeżeli są w komplecie).

Sztyca regulowana

Pełny serwis
  1. Rozebranie i wyczyszczenie wszystkich elementów
  2. Inspekcja części.
  3. Zalanie nowym olejem i odpowietrzenie.
  4. Nasmarowanie.
  5. Złożenie i napompowanie.
  6. Kontrola sprawności.

W cenie serwisu wymieniamy wszystkie o-ringi i x-ringi, oraz części jednorazowe takie jakie podkładki uszczelniające, pallety, plomby. Zakładamy również o-ringi do mierzenia sagu. Dodatkowe koszty mogą wynikać tylko z wymiany uszkodzonych elementów (np. przepuszczające/sparciałe uszczelki kurzowe/kurzowo-olejowe, uszkodzony blader tłumika, popękane szimy) i są konsultowane z właścicielem amortyzatora przed wymianą.

Do serwisu tłumików stosujemy Oleje Silkolene RSF, do smarowania używamy oleju Silkolene SF lub Bel Ray Fork Oil, do komór powietrznych w damperach Fox Float Fluid, na uszczelki kurzowe aplikowane są specjalistyczne smary do amortyzatorów (obecnie smar silikonowy Elube Hybrid Fork Grease).
Przed dostarczeniem amortyzatora prosimy o pobieżne jego wyczyszczenie. Nie jest ono obowiązkowe, ale ułatwia i usprawnia znacznie pracę w serwisie.

Poza serwisem amortyzatorów i sztyc regulowanych przeprowadzamy również kompleksowe serwisy całych rowerów.

Formularz zlecenia:

Obecnie czas oczekiwania na amortyzator wynosi ok. 8 dni roboczych.

Imię i nazwisko (jeżeli dane nadawcy są inne proszę je również podać)

Adres email

Telefon

Adres do wysyłki zwrotnej lub kod paczkomatu

Model/e amortyzatora/ów

Zakres serwisu

Zauważone usterki i/lub uwagi

Forma płatności (dotyczy wysyłek)
PobraniePrzelew (może opóźnić wysyłkę nawet o kilka dni)

Sposób dostarczenia sprzętu
Poczta PolskaKurierPaczkomatOsobiście

Sposób odbioru sprzętu
KurierPaczkomat (max. wymiar paczki 63cm)Osobiście

Przy zaznaczeniu kuriera prosimy o nadsyłanie paczek o kształcie prostopadłościanu, bez nieregularnych kształtów czy wystających elementów - w innym przypadku przy odesłaniu kurier może naliczyć dopłatę (ok. 15zł) za przesyłkę niestanadardową.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia usługi serwisu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE